New! beritaskskl.com powered by mediaSKS 2012
Mesyuarat Agung PIBG, Kursus Gubal Soalan dan Program Pembangunan Ping-Pong 2012 <Click Here>

Ahad, 30 Januari 2011

Evening Garden Party BKGS Siri 1

Evening Garden Party demikianlah satu program yang buat julung kali telah dianjurkan oleh Badan Kebajikan Guru dan Staff SK Setiawangsa(BKGS). Program ini diwujudkan bertujuan merapatkan hubungan sesama ahli agar dapat mewujudkan kesepakatan dan kesepaduan juga mewujudkan semangat setiakawan dan saling kenal mengenal antara satu sama lain.

Memandangkan aktiviti bagi siri pertama ini bertindih dengan hari cuti maka penyertaan menyeluruh ahli tidak dapat dicapai. Walaubagaimanapun, program yang julung kali diadakan ini dilihat begitu meriah dan memberi peluang kepada semua ahli yang hadir untuk beramah mesra, bergurau senda dan sebagainya.

Selain itu, BKGS turut menjadikan program ini untuk menyampaikan sumbangan kepada ahli yang terlibat. Terkini penyerahan Cek kepada En. Zulkifli Ibrahim yang bertukar ke SK Bukit Beruang, Melaka. Disamping itu, turut diadakan acara cabutan bertuah dan penyampaian hadiah.

Sebagai penasihat kepada BKGS, Tn. Hj Ruslan Madon berharap usaha murni mengadakan majlis makan-makan sambil beramah mesra atau dinamakan sebagai Evening Garden Party ini dapat diteruskan dan berharap penyertaan lebih ramai pada program EGP yang bakal berlangsung pada bulan Mac nanti.