New! beritaskskl.com powered by mediaSKS 2012
Mesyuarat Agung PIBG, Kursus Gubal Soalan dan Program Pembangunan Ping-Pong 2012 <Click Here>

Jumaat, 21 Januari 2011

Majlis Jasamu Dikenang


Ucapan Khas Mewakili Seluruh Warga SK Setiawangsa KL

Satu Majlis Jasamu Dikenang telah berjaya dilangsungkan pada hari Jumaat bersamaan 21 Januari 2011. Majlis yang berlangsung bertujuan meraikan pertukaran Pn. Hjh. Siti Rokiah Salleh(mantan GPK1) dan Pn. Saadiah Md. Noh (GPK Hem) yang telah berkhidmat dengan cemerlang sepanjang berada lebih kurang lebih 5 tahun di SK Setiawangsa.

Kecemerlangan yang paling menyerlah termasuklah melaksanakan pengurusan yang terbaik untuk memastikan SK Setiawangsa bergelar Sekolah Cemerlang dan Sekolah Kluster Kecemerlangan dengan 3 bidang kebitaraan iaitu orkestra, mini teater dan ping pong.

Pekhidmatan cemerlang yang telah ditunjukkan seterusnya membolehkan mereka berdua dinaikkan pangkat. Bagi Pn. Hjh. Siti Rokiah beliau telah dilantik menjadi Guru Besar di SK Bukit Nanas 2 manakala Pn. Saadiah menjadi Penyelia Sekolah Swasta bagi PPD Keramat.

Tahniah diucapkan kepada mereka berdua. Semoga lebih seronok dan selesa bertugas di tempat baru dan melakukan yang terbaik seperti mana yang terbaik pernah dilakukan sepanjang berada di SK Setiawangsa.